ارتودنسی ثابت و متحرک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 اسفند 1400
بازدید : 163
نویسنده : mozhgan

دندان های کج و نامرتب همیشه مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند. دردهای مختلف تنها بخشی از این دندان های کج و نامرتب هستند و این باعث می شود که فرد به اندازه کافی از دندانهای خود ناراضی باشد. به همین دلیل، او همیشه به دنبال درمانی مناسب برای دندانهای خود است که در نهایت منجر به ارتودنسی دندانها خود می شود. جهت آشنایی بیشتر با ارتودنسی ثابت و متحرک ، با بهترین متخصص ارتودنسی ارتودر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مزایا و معایب بریس های متحرک

مزایا :

 بریس های متحرک دوره درمانی کوتاهی دارند.  افرادی که از ارتودنسی متحرک استفاده می کنند می توانند هنگام غذا خوردن آنها را از دهان خود خارج کنند. وقتی متخصص ارتودنسی در تهران، ارتودنسی متحرک را برای بیمار انجام می دهد باید بیشتر بهداشت دندان و دهان را رعایت کنید که می تواندبیماری لثه کمتری برای شما باشد و دندان ها از سلامت بهتری برخوردار خواهند بود. بعضی از افراد ممکن است همیشه نتوانند هیچ وسیله ای را به تنهایی یا در بدن خود اداره کنند. این افراد قطعا با بریس های ثابت با مشکل روبرو خواهند شد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی صورت نامتقارن

معایب :

بزرگترین مشکل ارتودنسی متحرک این است که موادی که برای ارتودنسی تهیه شده اند در مدت زمان کوتاهی از بین می روند و فرد مجبور است هر بار آنها را دوباره تعویض کند تا به دندان هایشان آسیب نرساند. درد در ابتدای درمان ارتودنسی متحرک بیشتر از ارتودنسی ثابت است ، که ممکن است بیمار را در برابر ناراحتی آسیب پذیرتر کند.  بریس های متحرک نمی توانند به ریشه دندان کمک کنند.

فواید و معایب ارتودنسی ثابت

مزایا:

بزرگترین مزیت ارتودنسی ثابت این است که می تواند به دندان های شما کمک کند تا صاف  شوند.  ارتودنسی نه تنها به صاف شدن دندان ها کمک می کند. ارتودنسی دارای بسیاری از مزایای سلامتی برای دندان و دهان شما است که یک مزیت این بریس ها می تواند از بیماری لثه پیشگیری کند.  بریس های ثابت دندان ها را برای همیشه در موقعیت صحیح خود نگه می دارند.  هر نوع درمانی می تواند باعث صدمه به طرف شود. در ارتودنسی ثابت این آسیب ها کمتر مشاهده می شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان اضافی

معایب :

دوره درمانی آنها بسیار طولانی است.  خوردن غذا برای افرادی که ارتودنسی ثابت دارند، کمی دشوارتر از سایر ارتودنسی ها است.  بریس ها و سیم های دندان شما ممکن است مقاومت زیادی نداشته باشند.  در ابتدای دوره درمان، فرد هنوز با بریس های ثابت عادت نکرده و نمی تواند خوب صحبت کند.

منبع: ارتودکتر





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com